dimecres, de desembre 02, 2009

Fars per ING Direct (02/12/2009)

Estic localitzant fars per un spot de ING Direct. La productora és Propaganda Producciones (de Madrid). És un tema bonic de localitzar encara que el "timing" és tant apurat que ja veure'm com acaba això. Un altre escena passa en un telefèric.  Em sembka que en aquests espots sortirà el mateix Matías Prats. Un com rodat, si el trobo per la xarxa ja el penjaré... Encara que... qui vol veure a Matías Prats?

La idea primigènia era filmar al far del Fangar, al delta del Ebre, però malauradament i degut a una tempesta, la zona està bastant impracticable.

He estat al Fangar, al impracticable far de la platja de la marquesa. En Polet. Un home tan del Delta que la seva propia signatura implica la geografía del seu territori. En Polet m'ha explicat que el 1991 va baixar el Ebre en caiac, de dalt a baix!!! Jo només vaig baixar 100 km i ja en vaig tenir prou.



Veure espot: http://www.anuncios.com/VerPiezas/television/nuevos-anuncios/1045240012501/ing-direct.1.html

1 comentari:

Ernestu ha dit...

uauuu!!
És molt guapo el far de la foto del mig!!
La del telefèric està genial.

Per cert, gran idea la de deixar rastre de la feina. Per fer memòria, per recordar i per recordar-se.