diumenge, de gener 23, 2011

Regal Auto "Olelé". Gener 2011

Producto: Regal Auto
Campaña: Olelé
Agencia: Pavlov
Productora: Toma 78
Realitzador: Quim Lorente
Per aquest anunci vaig haver de localitzar 3 situacions. una carretera de muntanya, una carretera al costat de la platja i un aparcament exterior. Eren tres situacions molt interesants de buscar. Vaig localitzar els dies 15 i 16 de gener (cap de setmana) i el rodatge es preparava pel 25 i 26 de gener. Problemes? Per obtindre un permís per rodar en una carretera calen 20 dies hàbils abans del rodatge. Cal demanar permís a trànssit, al propietari de la carretera i al ajuntament corresponent... Podeu imaginar les dificultats i l'estress dels equips de producció que han de tirar endavant un projecte amb aquest desajust.
Calia ademés trobar llocs propers a Barcelona, per pressupost.
La carretera de muntanya no tenia discusió. Havia de ser, si o si, el Parc Natural del Montseny.
Per la carretera de platja vaig fer una recerca pel satel·lit del Google Earth. Buscava una carretera propera al aigua. Aquesta eina, el Google Earth és un ajut indescriptible pel localitzador.
I finalment pel aparcament exterior vaig tirar de llocs coneguts per mi. Això si, el aparcament era una escena de nit, i com a tal, vaig haver-la de localitzar passat el vespre.