dimarts, d’octubre 09, 2012

Entitat bancaria. Agost 2012

Producte. Una entitat bancaria (que pel moment ha de ser secreta, shhhhhh)
Productora: Sofa Experience Communication, SL
Realitzador: Bernat Lliteres.

Aquest projecte s'ha allargat una mica en el temps, doncs vàrem localitzar en Marc Monclús i jo a finals de Juliol, però es rodava a Setembre. El producte és un banc, però donat el caire important dels personatges que surten, no puc donar més dades.


El 17 de setembre em va trucar en Marc (ara cap de producció) per dir-me que en dos dies roden i la meteo garantitza pluja a la localització que han estat preparant durant setmanes. Puc anar l'endemà a mirar un lloc on l'endemà passat no plogui i sigui un lloc meravellós? Vàrem definir el Delta i l'endemà amb el realitzador i el dire de foto, anem al delta. Mentre busquem, jo parlo amb el Parc Natural i amb 4 ajuntament per preparar la sol·licitud de permisos per l'endemà (normalment demanen 15 dies d'antelació). Em quedo al delta i al vespre demano els permisos per email i l'endemà rebo al equip tècnic format per un fotimer de camions i furgons. Rodem a la platja i aconsegueixo que ningú es quedi penjat. Abans de les 13:00 hores tinc els permisos dels 2 ajuntaments om roden i el consentiment de Parc Natural. Gràcies a la gent del Delta.