dissabte, de gener 17, 2015

Novembre del 2014. Toyota

Producte: Toyota
Productora: Agosto 2006

Amb retràs però em poso al dia. Al novembre vaig localitzar per un anunci de Toyota. Aquest cop va ser difícil. Dos localitzadors havíem de sortir a localitzar elements. Si, si, elements... Neu i BOIRA!!! Mai m'havien posat les coses tan difícils, però Lleida va col·laborar. Els déus han d'estar a favor d'un. Al anar a buscar neu (al Novembre) a la Vall d'Aran em vaig trobar una boira!!! Visca Lleida.

També vaig anar al delta del Ebre. La neu va costar de trobar doncs les nevades no van quallar fins mesos més tard.






2 comentaris:

podi -. ha dit...

Pensava que localitzaves llocs on després "algú" podria rodar un anunci.
...Però la boira avui hi és i demà ha fet ventada i ja no hi és... O això no importa? el que importa és potser un lloc on se sàpiga que se'n formen?

Una abraçada, malgrat que ens veiem molt i molt esporàdicament pel barri! (cada molts anys, diria)

carlos portillo, "podi"-.

NexusLexus ha dit...

Hola Carlos, una salutació enorme. L'equip de rodatge va utilitzar finalment, com és lògic un fotimé de màquines de fer boira. Era el de sentit comú, però els realitzadors per demanar no es tallen. El màximi que podia fer jo és localitzar un lloc amb alta probabilitat de boira, però miracles...